new
Specjalista ds. ERP i Administracji Systemów IT
Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który połączy kompetencje w zakresie administracji systemem ERP oraz wsparcia w zarządzaniu infrastrukturą IT. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zarówno za utrzymanie i rozwój systemu ERP, jak i za administrację innymi systemami IT w firmie.
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
- administracja i rozwój systemu ERP, zapewnienie jego stabilnego działania oraz wsparcie użytkowników,
- wsparcie i optymalizacja procesów biznesowych organizacji w oparciu o system ERP,
- monitorowanie, analizowanie i doskonalenie wdrażanych modyfikacji oraz udział w ich implementacji,
- tworzenie i zarządzanie raportami oraz analizami,
- administracja i utrzymanie innych systemów IT w firmie we współpracy z głównym administratorem systemów i sieci,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z systemami i infrastrukturą IT,
- udział w projektach rozwojowych i wdrożeniowych związanych z systemami IT.
Oczekujemy od Ciebie
- doświadczenie w administracji systemami ERP i IT oraz w obsłudze i wsparciu procesów biznesowych,
- znajomość języka programowania Progress 4GL,
- umiejętność mapowania i optymalizacji procesów biznesowych,
- doświadczenie w administracji systemami i infrastrukturą IT,
- doświadczenie w pracy z Microsoft Server oraz Linux,
- znajomość relacyjnych baz danych,
- doświadczenie w pracy z technologiami wirtualizacji (VMware),
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolność rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
- doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- znajomość procesów produkcyjnych i logistycznych,
- doświadczenie w administrowaniu sieciami komputerowymi,
- znajomość narzędzi monitorujących infrastrukturę IT,
- umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej.
korzyści dla Ciebie
Praca i rozwój
- finansujemy Twoje szkolenia,
- partycypujemy w kosztach nauki na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych,
- umożliwiamy Ci pracę w otoczeniu nowoczesnego i zróżnicowanego wyposażenia technicznego,
- wymieniamy się wiedzą techniczną.
Work-life balance
- elastyczny czas pracy, możliwy do dostosowania do życia prywatnego,
- u nas idziesz na dwutygodniowy urlop i nie martwisz się pracą,
- niekorporacyjna atmosferę, brak dress code’u,
- wolne weekendy.
Pakiet benefitów
- dofinansowanie karty Multisport, ubezpieczenia medycznego, aktywności sportowej i kulturalnej
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twoich dzieci,
- platforma do doskonalenia języków obcych,
- praca w siedzibie firmy w Gdyni, do której dotrzesz SKM (250 metrów od wejścia na teren firmy), komunikacją miejską (przystanek kilka kroków od wejścia), autem (mieścimy się tuż przy zjeździe z Estakady i mamy dla Ciebie darmowy parking), rowerem (do Twojej dyspozycji jest szatnia z prysznicem, wiata rowerowa, parkingi rowerowe.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy umieścić poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez RADMOR S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Hutnicza 3 (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych).