Strona wydrukowana z adresu: http://radmor.com.pl/O-firmie/Polityka-Jakosci

Strona główna / O firmie / Polityka Jakości

Polityka Jakości

RADMOR S.A. prowadzi działalność w warunkach wolnego rynku, przy wciąż postępującej globalizacji gospodarki krajowej.

Mamy świadomość, że klient oczekuje od nas spełnienia jego wymagań, zarówno w odniesieniu do wyrobów i świadczonych usług, jak i Systemu Jakości.

Bezwzględne zobowiązanie się do spełniania wymagań, oczekiwanych przez Klienta i określonych przepisami prawa, jest gwarancją osiągnięcia wysokiej jakości wyrobów i usług i zwiększonego zadowolenia Klienta, dając podstawy do trwałego rozwoju firmy.

 

Kierując się tymi przesłankami Dyrekcja i Zarząd Spółki deklaruje Politykę Jakości RADMOR S.A.:

Konieczność spełnienia wymagań oczekiwanych przez klienta, użytkowych i prawnych, jest nadrzędnym dążeniem każdego pracownika, niezależnie od stanowiska.

Gwarantujemy naszym klientom udział w kształtowaniu funkcjonalności wyrobów przeznaczonych dla nich, od przedstawienia koncepcji wyrobu i jego zdefiniowania, poprzez jego zaprojektowanie i wytworzenie, do pełnej obsługi serwisowej.

Stawiamy na innowacyjne rozwiązania techniczne i nowoczesne standardy organizacyjne w celu dostarczenia wyrobów niezawodnych i konkurencyjnych cenowo.

Wybieramy dostawców i partnerów biznesowych spełniających nasze wysokie wymagania jakościowe.

Każdy pracownik odpowiada za jakość swojej pracy i jest świadomy jej bezpośredniego wpływu na satysfakcję klienta i trwały sukces firmy.

Dla realizacji zaplanowanych celów rozwojowych ciągle doskonalimy nasz System Jakości.

 

Gdynia, 2018-05-21

Prezes Zarządu
Dyrektor Generalny
mgr inż. Andrzej Synowiecki

 

Polityka Jakości jednoznacznie wyznacza założony cel, którym jest utrzymanie wysokiego poziomu jakości wyrobów i usług, pozwalającego na utrzymanie wiodącej pozycji pośród dostawców środków łączności dla Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej oraz do zwiększenia eksportu.



Projekt i wykonanie: TINKER MEDIA & POTACZEK.PL