Strona wydrukowana z adresu: http://www.radmor.com.pl/O-firmie/Polityka-Jakosci

Strona główna / O firmie / Polityka Jakości

Polityka Jakości

RADMOR S.A. prowadzi działalność w warunkach wolnego rynku, przy wciąż postępującej globalizacji gospodarki krajowej.

Mamy świadomość, że Klient oczekuje od nas najwyższej jakości, zarówno w odniesieniu do wyrobów i świadczonych usług, jak i Systemu Jakości.

Bezwzględne zobowiązanie się do spełniania wymagań, oczekiwanych przez Klienta i określonych przepisami prawa, jest gwarancją osiągnięcia wysokiej jakości wyrobów i usług i zwiększonego zadowolenia Klienta, dając podstawy do dalszego rozwoju firmy.

Polityka Jakości jednoznacznie wyznacza założony cel, którym jest utrzymanie wysokiego poziomu jakości wyrobów i usług, pozwalającego na utrzymanie wiodącej pozycji pośród dostawców środków łączności dla Sił Zbrojnych RP oraz do zwiększenia eksportu.

Dla pełnej realizacji Polityki Jakości na terenie RADMOR S.A. ciągle doskonalimy nasz System Jakości.

Kierując się tymi przesłankami Dyrekcja i Zarząd Spółki deklaruje:

 

Konieczność spełnienia wymagań oczekiwanych przez klienta, użytkowych i prawnych, jest nadrzędnym dążeniem każdego pracownika, niezależnie od stanowiska .

Gwarantujemy naszym klientom udział w kształtowaniu funkcjonalności wyrobów przeznaczonych dla nich, od przedstawienia koncepcji wyrobu i jego zdefiniowania, poprzez jego zaprojektowanie i wytworzenie, do pełnej obsługi serwisowej .

Stawiamy na innowacyjne rozwiązania techniczne i nowoczesne standardy organizacyjne w celu dostarczenia wyrobów niezawodnych i konkurencyjnych cenowo .

Wybieramy dostawców i partnerów biznesowych spełniających nasze wysokie wymagania jakościowe.

Każdy pracownik odpowiada za jakość swojej pracy i jest świadomy jej bezpośredniego wpływu na satysfakcję klienta i dalszy rozwój firmy .

Gdynia, 2017-01-10

Prezes Zarządu
Dyrektor Generalny
mgr inż. Andrzej Synowiecki

 



Projekt i wykonanie: TINKER MEDIA & POTACZEK.PL